Aangekomen in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Manuela Bosman - WaarBenJij.nu Aangekomen in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Manuela Bosman - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Suriname

Blijf op de hoogte en volg Manuela

25 Augustus 2016 | Suriname, Paramaribo

Jaja hier ben ik dan!

Gisterochtend zijn we rond 10:15 uur naar Schiphol gereden. Ik was erg zenuwachtig en misselijk voor dit grote avontuur. Mijn vriend, moeder, broertje, zijn vriendin, tante, nicht, nichtjes, neefje, een vriend en een vriendin waren meegekomen om mij uit te zwaaien.
Bij het inchecken bleek mijn koffer 1,5 kg te zwaar, dus mijn koffer moest open om er iets uit te halen.
Na het inchecken afscheid genomen van mijn dierbaren. Dit viel mij erg zwaar!!!
De 9 uur durende vlucht verliep prima! Toen ik uit het vliegtuig stapte, kreeg ik een klap in mn gezicht van de hitte!! Ik moest mezelf aanmelden bij een balie, hier werd ik door een man naar een busje gebracht. In het busje zaten nog meerdere mensen. Ik werd als laatste afgezet bij het huis, waar Melissa en Roxann op mij aan het wachten waren. Het was fijn om de meiden te zien. De hele reis was erg vermoeiend.

Vandaag moesten we vroeg op staan, want we moesten een aantal zaken regelen in het Academisch Ziekenhuis Paramaribo. Erg leuk om het ziekenhuis al gezien te hebben. Hierdoor heb ik nog meer zin gekregen om stage te gaan lopen! Ook zijn we langs de vreemdelingendienst geweest om ons visum te verlengen. Ik heb vandaag een Citytour door de stad gekregen. En verder nog veel informatie. Ook de fiets heb ik gekregen, waar we gelijk gebruik van gemaakt hebben. Op de fiets naar de supermarkt en naar de stad. Het was erg warm in de felle zon!!! Ongelofelijk. Aan het eind van de middag hebben Melissa en ik onze koffers in ons eigen huis neergezet. Hier hebben we gelijk even vluchtig rondgekeken. Een groot en mooi huis, super veel zin in om hier te gaan wonen!! 's Avonds zijn we heerlijk uiteten geweest! En heb ik even geskypt met mijn vriend, heel fijn!

Morgen staat mn 1e trip op het programma; een 2-daagse jeepsafari, hierbij overnachten in een hangmat met klamboe! Spannend!!!!

Tot later!

  • 25 Augustus 2016 - 03:54

    Magda:

    Hoi lieverd
    Het afscheid was zwaar je bent elf weken weg. Is een lange tijd. Verhaal was leuk om te lezen. Heel veel plezier met je stage en de andere dingen die je gaat doen. Love you
    Dikke kus van mams

  • 25 Augustus 2016 - 06:08

    Ilona :

    Lieve Maan,

    Je mag hartstikke trots zijn op jezelf. Het 1ste avontuur heb je overwonnen, afscheid nemen van dierbare ook al wad dit zwaar en gevlogen in je eentje.
    Heel veel plezier met de jeepsafari. Geniet met de meiden. Kijk nu alweer uit naar je volgende verhaal.
    Dikke kus van ons xxx

  • 25 Augustus 2016 - 07:21

    Mark Mul :

    Fijn dat je goed bent aangekomen Maan! Nu kan het grote avontuur gaan beginnen! Veel plezier met de jeepsafari! Xx

  • 25 Augustus 2016 - 08:43

    Marianne Burger:

    Hoi manuela!

    Wat superstoer dat je deze stage gaat doen!
    Gelukkig bestaat er dan nog Skype om contact met thuis te houden!
    Heel veel plezier en succes gewenst!!

    Groetjes,
    Marianne

  • 25 Augustus 2016 - 09:39

    Wijntje:

    X x x x love you

  • 25 Augustus 2016 - 16:27

    Anton &Sandra:

    Hoi maan goed te horen dat je vlucht goed was, en wij zijn echt trots op jou dat je dit doet is tocht niets zo een reis .
    Hoop dat die 11 weken net zo leuk worden voor jou is toch een hele ervaring beetje vakantie en werk.
    Nou maantje geniet er van en alles op ze Surinaams doen dan redt je het wel.

    Groetjes Anton &Sandra

  • 25 Augustus 2016 - 17:03

    Ellen Zuurbier:

    Leuk je reisverslag, ik vind het echt stoer van je, vooral die jeepsafari waar bij je gaat slapen in hangmatje met klambo

  • 25 Augustus 2016 - 20:22

    Annemiek:

    Hoi mop ,fijn dat je goed bent aangekomen leuk even kijken bij Sabine op de site heb nog een hele fijne tijd daar ,
    groetjes Annemiek.

  • 27 Augustus 2016 - 01:43

    Manuela Bosman:

    Lieve reactie!! Bedankt allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Manuela

Actief sinds 08 Aug. 2016
Verslag gelezen: 466
Totaal aantal bezoekers 10167

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: